جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

جزیره کیش با توجه به دارا بودن سواحل زیبای مرجانی و شرایط آب‌ وهوایی اش همواره مورد توجه گردشگران بوده و این جزیره قیمت تور کیش را به یک مرکز توریستی بین‌المللی مبدل کرده است. اقتصاد این جزیره امروزه بر پایه گردشگری و تجارت است به‌ طوریکه هر ساله هتلهای کیش میزبان بسیاری از گردشگران هستند. جزیره کیش از تفریحات هیجان انگیزش گرفته تا مراکز خرید و شکم گردی همه و همه در انتظار گردشگران تور کیش است.

شهر حریره

شهر باستانی حریره به عنوان یکی از اماکن باستانی و تاریخی این جزیره به شمار می رود که در میدان المپیک واقع شده است و در حدود 800 سال قدمت دارد. این بنای تاریخی دارای 120 هکتار وسعت است. بقایای این شهر قدیمی به دوره ساسانیان و اوایل دوره اسلامی تعلق دارد. مسجد، قنات‌ها، حمام و خانه اعیانی درنتیجه کشف باستان‌شناس به دست آمده است.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

کشتی یونانی

امروزه بیشتر گردشگران جزیره کیش را با کشتی یونانی می شناسند بطوریکه به نمادی از کیش تبدیل شده است. کشتی یونانی در بندر گلاسکو در اسکاتلند و توسط ویلیام همیلتون ساخته‌ شده است. این کشتی در سال 1345 در ساحل کیش در روستای باغو به گل نشست و تا به امروزه در این منطقه باقی مانده است.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

جزیره هندرابی

جزیره هندرابی بین دو جزیره کیش و جزیره لاوان قرار گرفته است که فضایی بسیار آرام بخشی دارد ورزش های آبی کیش و مکان مناسبی برای غواصی است. آثاری از خرابه‌های قریه‌ای در این جزیره دیده می شود و گردشگران می توانند از آن ها نیز بازدید نمایند.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

اسکله تفریحی

اسکله تفریحی کیش با داشتن عرشه‌ های چوبی بسیار زیبا با طول 437 متری مکان مناسبی را برای عاشقان به حرفه عکاسی، ورزش و عاشقان آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس ایجاد کرده است. در اطراف اسکله تفریحی کیش سینما 4 بعدی، بولینگ مریم در کنار کافه و رستوران‌ قرار گرفته است.


شهر زیرزمینی کاریز کیش

این شهر زیر زمینی در عمق 16 متری زمین قرار گرفته و از ساختمان‌هایی با معماری بسیار زیبا به کشتی یونانی کیش همراه قنات تشکیل شده است. یکی از بخش هایی که بسیار جذاب و عجیب است سقف هایی با انواع صدف‌ها و مرجان‌هاست که قدمت طولانی نیز دارند.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

بوستان آهوان کیش

اگر علاقه مند به حیات‌وحش هستید حتما سری به بوستان آهوان کیش بزنید. در فضای بوستان می توانید حیواناتی نظیر آهو، گوزن، شیر، شغال، میمون و ... را دیدن نمایید.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

شهربازی کیش

گردشگران در شهربازی کیش می توانند از وسایل متنوعی و تفریحات مهیج و شادی‌آفرین لذت ببرند که مناسب برای هر گروه سنی است. رولرکاستر هوایی و آبی، سورتمه، قطار لاستیکی، سفینه و... این شهر بازی را فراموش نکنید.

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ از دیگر دیدنیها و تفریحات کیش به شمار می رود که دارای پیست اسکی، پینگ‌پنگ، دوچرخه و مسیرهای مخصوص پیاده‌روی و... است. هتل سیمرغ کیش، دلفیناریوم و هتل مارینا کیش در نزدیکی این پارک قرار گرفته است و از ویژگیهای خوب پارک سیمرغ کیش به شمار می رود.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

پارک شهر

پارک شهر کیش با برخورداری از سینما گیم، تجربه پرواز با یک بازی شبیه‌سازی‌شده، کلبه وحشت، اسکیپ روم و... به‌عنوان یک سرزمین رویایی در کیش به حساب می آید. فضایی سبز، گونه‌های نایاب گیاهی، دریاچه مصنوعی، 50 ورزش آبی برخی از ویژگیهای این پارک است.

اسکوتر زیردریایی

اگر غواصی بلد نیستید و یا عاشق دنیای زیرآب و موجودات هستید به وسیله اسکوتر زیردریایی می توانید به عمق آب بروید و نظاره گر دنیای شگفت‌ انگیز اعماق آب باشید.

 کیبل اسکی

کیبل اسکی کیش از بزرگ‌ترین کیبل اسکی در دنیا به شمار می رود که دارای 860 متر طول است. کیبل اسکی کیش مطابق استانداردهای جهانی است و آمادگی میزبانی مسابقات جهانی را نیز دارد.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

درخت سبز

درخت سبز به عنوان بهترین دیدنیهای کیش به حساب می آید که دارای قدمت 500 تا 600 ساله است. در حال حاضر این مجموعه مجهز به نمازخانه، بوفه، رستوران فصلی، سرویس بهداشتی می باشد. گردشگران می توانند پس از بازدید مجموعه درخت سبز سری به شهر باستانی حریره و آب‌انبار سنتی جزیره بزنند چراکه در نزدیکی درخت سبز واقع شده اند.

 

جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش

 

بازارهای کیش

جزیره کیش دارای 11 بازار بین‌المللی، مرکز تجاری و بازارچه می باشد که از جمله می توان به بازار زیتون، بازار دیپلمات، بازار پانیذ و... اشاره نمود.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره زیبای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,دیدنیهای کیش,مراکز دیدنی کیش,اماکن گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: