ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش

 

ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش

در 22 بهمن امسال رکورد تردد گردشگران در فرودگاه بین المللی جزیره زیبای کیش شکسته شد. 18 هزار و 448 نفر در این روز در فرودگاه کیش ورود و خروج داشتند که در تاریخ فرودگاه بین المللی کیش بی سابقه بوده است. 32 درصد افزایش آمار تردد مسافران در 22 بهمن سال جاری نسبت به سال گذشته داشته است. 28 درصد نیز تعداد پروازها افزایش داشته که در مقایسه تور کیش از شیراز با سال قبل 125 نشست و برخاست پرواز داشته ایم. رکورد قبلی فرودگاه کیش با 17 هزار و 788 بوده است که به روز یازدهم فروردین سال 96 تعلق دارد.

جزیره کیش مقصد پرطرفدار بسیاری از گردشگران در تعطیلات ایام سال است. شاغلین این فرصت را خواهند داشت تا در تعطیلات نوروز نیز از تفریحات، جاذبه های بی نظیر کیش بهره مند شوند و در جزیره ای آرام و به دو از شلوغی و همهمه اوقاتی خوشی را برای خود و خانوادشان رقم بزنند. این جزیره با وجود پتانسیل هایی که دارد توانسته است لقب قطب گردشگری داخلی و حتی خارجی را کسب نماید. جزیره کیش در نوروز 98 نیز میزبان گردشگران و علاقه مندان تفریحات دریایی خواهد بود. پس تور کیش نوروز 98 را در ایام تعطیلات فروردین از دست ندهید.

همه ساله با رسیدن نوروز شاهد برنامه های شاد و مفرحی، جنگ های شبانه و سایر برنامه های مفرح هستیم. قطعا سپری کردن نوورز در جزیره کیش حال و هوای دیگری خواهد داشت. دیدنیها و تفریحات کیش، مراکز خرید و.... همه و همه در انتظار گردشگران تور کیش است.

جزیره کیش یکی از مناطق پر اکسیژن در دنیاست. با سفر به جزیره کیش علاوه بر لذت بردن از تفریحات شاد و مفرح می توانید تور کیش هتل شایگان از آب وهوای مطلوب و تمیز کیش لذت ببرید.

 بازدید از اماکنی نظیر آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی، شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل را از دست ندهید.

همچنبن علاقه مندان به خرید و پاساژگردی می توانند از مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و ... بازدید کرده تور کیش هتل داریوش و در صورت تمایل خرید نمایند.

با داشتن اصل گواهینامه، کارت ملی، ودیعه ( به صورت چک یا وجه نقد) می توانید سوار خودروهای لوکس شده و در اطراف جزیره به گشت و گذار بپردازید. در جزیره کیش برای هر سلیقه و یا در آمدی هتل های مختلفی در نظر گرفته شده که می توانید بر اساس هزینه و سلیقه تان هتل مد نظرتان را انتخاب کنید. برخی از گردشگران الویت انتخاب محل اقامتشان موقعیت مکانی هتل است که به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، دریا، و یا مراکز خرید، بازار و ... فاصله ی نزدیکی داشته باشد. از هتل شایان گرفته تا هتل دریایی ترنج و یا هتل هایی با قیمت پایین تر با امکانات رفاهی مطلوب آماده پذیرش مسافران تور کیش نوروز هستند.

گروه تورهای کیش با دارا بودن کادری مجرب به عنوان مجری تخصصی تور کیش معرفی شده است تا گردشگران بتوانند با قیمتی مناسب و ارزان به جزیره کیش سفر نمایند. با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید در رابطه با تور مد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: ثبت رکورد بیشترین تردد مسافر در فرودگاه بین المللی کیش,فرودگاه بین المللی کیش,اخبار کیش,تازه های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: