جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی
نوشته شده توسط : fnz.pni

جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی

 

جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی

هفته ای که گذشت جزیره زیبای کیش میزبان 5 رویداد و نمایشگاه بین المللی در زمینه های ورزشی، علمی و پژوهشی بود که این آمار در واقع رکوردی تازه در برگزاری اینگونه رویدادها در جزیره مرجانی کیش محسوب می شود.

طی یک هفته برگزاری این تعداد رویداد بین المللی در جزیره کیش بیانگر وجود ظرفیت ها، قابلیتها و زیر ساختهای منطقه آزاد کیش تورهای لحظه آخری کیش برای تبدیل شدن جزیره به تالار گفتگوها و مرکز برگزاری همایش ها و نمایشگاه ها، تقویت ارتباطات جهانی، انتقال دانش و فناوری های نوین از یکسو و معرفی واقعیت های و توانمندیهای کشورمان به جامعه جهانی و اندیشمندان کشورهای مختلف است.

همچنین می تواند نشان از تاکیدات مکرر مدیرعامل و مسئولان سازمان منطقه آزاد در خصوص تقویت هرچه بیشتر زیرساختها و بهره وری ملی از ظرفیتهای این جزیره و تبدیل آن به مرکز گفتگوها و رویداد سازی های جهانی باشد.

کنفرانس بین المللی صلح پژوهی، نمایشگاه جهانی صنایع ورزشی، مسابقات ماراتن، رقابتهای تکواندو جام باشگاههای آسیا و دومین دوره مسابقات تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 در آسیا (G2 ) که طی هفته گذشته در جزیره کیش برگزار شد، بی شک مستندی از قابلیتها و توانمندیهای جهانی منطقه آزاد کیش است تا توانمندیها و ظرفیت های جزیره به عنوان یک راهبرد قرار گیرد و سعی در تقویت هرچه بیشتر این جایگاه شود.

خلاصه رویدادهایی که در جزیره کیش شاهد آن بودیم به شرح زیر است:

-همایش بین المللی صلح پژوهی کشور که با مشارکت 280 نفر از اندیشمندان و صلح پژوهان ایران و جهان در جزیره کیش برگزار شد تورهای رایگان کیش و در آن 201 مقاله علمی با رویکرد صلح پژوهی از اندیشمندان 22 ملیت جهان به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که شامل 20 مقاله و پژوهشنامه که 4 مطلب به زبان انگیسی، 5 مطلب به زبان عربی و 11 مطلب به زبان فارسی بود در این همایش ارائه شد و مجموعه مقاله های پذیرش شده در این رویداد جهانی، ضمن ارائه طرح در پنل های تخصصی در چندین پایگاه و مجلات علمی و نشریات و سایت ها ی معتبر و استنادی نمایه گذاری خواهد شد.

-مسابقات بین المللی ماراتن هم در سه مسافت 42 کیلومتر، 21 کیلومتر و 10 کیلومتر برگزار شد. در این مسابقه علاوه بر ورزشکاران ایرانی، دوندگانی از کشورهای مختلف نیز حضور داشتند.

-سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی 2019 در آسیا از پنج شنبه آغاز شده و تا روز یکشنبه با شرکت 565 تکواندوکار از 22 کشور در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شد که تا روز یک شنبه ادامه خواهد داشت.

-نخستین نمایشگاه بین‌ المللی ورزش، سلامت و صنایع وابسته نیز به مدت 4 روز با حضور 70 شرکت داخلی و نمایندگانی از تورهای رایگان کیش شرکت های خارجی در مرکز نمایشگاه بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

-نهمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاه‌های آسیا هم که در جزیره کیش برگزار شد 77 تکواندوکار در قالب 11 تیم از کشورهای ایران (شهرداری ورامین، دانشگاه آزاداسلامی و لوازم خانگی کن)، پاکستان (تیم های الف و ب)، عراق (پلیس و البصره)، عمان (مجان و چلنجینگ تکواندو آکادمی) و سوریه (باشگاه ایگل و سوریه) حضور داشتند که در مجموعه ورزشی «المپیک» جزیره کیش برگزار شد.

با مراجعه به سایت تور کیش به نشانی تورکيش.net می توانید علاوه بر اطلاع از قیمت های تور کیش با جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و هتلهای کیش نیز آشنا شوید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: جزیره کیش، رکورد دار میزبانی رویدادهای جهانی,اخبار کیش,تازه های کیش,تازه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: