بهترین هتل های کیش
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل خیام کیش

یکی از هتل های تک ستاره قیمت تور کیش تابستان 98 کیش هتل خیام می باشد که به صورت ویلایی ساخت شده است. این هتل در نزدیکی اسکله تفریحی و ساحل می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت در واحد، رستوران، صندوق امانات و... اشاره کرد. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. مسافران عزیز با انتخاب این هتل با قیمت مناسب سفر خوشی را می توانند داشته باشند.

هتل خیام کیش

هتل خیام کیش


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش از هتل های سه ستاره جزیره کیش میباشد که به سبک قدیمی تزیین شده است. این هتل دارای 72 اتاق می باشد که از امکاناتی مانند: تلویزیون، مبله، سشوار، تهویه مطبوع و.... برخوردار است. نام قدیم هتل لوتوس هتل لاله بوده که در سال 90 باز سازی شد و نام آن به لوتوس تغییر یافت. امکانات رفاهی این هتل شامل: گشت بازار ها، کافی شاپ، روم سرویس 24 ساعته، صندوق امانات و.... می باشد. اکثر مسافران تور کیش که در این هتل اقامت داشته اند از تمیزی و امکانات رفاهی آن رضایت داشته اند. رستوران این هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش


هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های 3 ستاره خوب کیش می باشد. این هتل در سال 1394 در سال 1394 افتتاح گردیده است. این هتل از 40 اتاق تشکیل شده است. یکی از مزایای این هتل نزدیکی ان به اسکله تفریحی و مرکز خرید زیتون کیش دسترسی آسان دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، لابی،  خانه داری، استقبال فرودگاهی و.... اشاره کرد. پرسنل آموزش دیده هتل آماده خدمات رسانی به میهمانان عزیز هستند. مسافران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را سپری کنند.

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش


هتل مهتاب کیش

هتل 4 ستاره مهتاب یکی از هتل های خوب در کیش می باشد این هتل در سال 1393 در خیابان امیر کبیر کیش افتتاح شده است. امکانات اینهتل می توان به رستوران، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت، محوطه سرسبز و.... اشاره کرد. ساعت تحویل اتاق به مسافران تور کیش در این هتل ساعت 12 و ساعت تخلیه اتاق 14 می باشد. اکثر اتاق های این هتل رو به دریا هستند. اتاق های این هتل از امکاناتی مانند: چای ساز، مبله، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ... برخوردار می باشند. مسافران و گردشگران تور کیش می توانند با اقامت در این هتل اوقات خوشی را در کنار عزیزانشان سپری کنند.

 هتل مهتاب کیش

 هتل مهتاب کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های 4 کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های 2ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: