1
1
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو تور مالزی تابستان 95 یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره پنانگ می باشد این ریزورت در راستای ساحل Batu Ferringhi واقع شده و می توانید نظاره گر منظره ای از دریا یا تپه های سرسبز  باشید این مجموعه شامل یک استخر فضای باز، سالن ورزشی ، سالن زیبایی و ماساژ نیز می باشد از هتل تا شهر Georgetown که در لیست میراث جهانی ثبت شده با ماشین حدود 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنانگ نیز حدود 45 دقیقه  فاصله می باشد.

هتل بای ویو پنانگ مالزی

اتاق های این هتل دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند و از تجهیزاتی مانند حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، چای و قهوه ساز و امکانات اتوی لباس بهره مندند. یک کتابخانه، زمین تنیس و فعالیت های تفریحی ورزشی مانند دوچرخه سواری، شیرجه زنی و ماهیگیری هم در آن فراهم گردیده است.

 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، تور مالزی شهریور 95هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافران تور مالزی تابستان 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند. 

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانانتور مالزی تابستان 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند. 

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی

هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است از این رو آسایش و راحتی را برای میهمانانتور مالزی تابستان 95 به ارمغان می آورد. این هتل دارای استخر روباز و امکاناتی نظیر آن می باشد و میهمانان می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده نمایند. هتل لیجند سرویسد کوالالامپور مالزی دارای صد و پنجاه اتاق می باشدتور مالزی شهریور 95 در هتل همچنین اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین تعبیه شده است. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - اسکواش اشاره کرد. این هتل مجهز به سوئیت های مخصوص تازه عروسان نیز می باشد تا سفری به یاد ماندنی را برای زوج های جوان به یادگار بگذارد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانانتور مالزی تابستان 95 می باشدد. مسافران این هتل در صورت نیاز می توانند از اتاق جلسه این هتل استفاده نمایند. 

 

هتل فور سیزنز ریزورت لنکاوی :

این هتل با میهمان نوازی خود پذیرای گردشگرانتور مالزی تابستان 95در محیطی مجلل و مدرن میباشد. امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ،تور مالزی شهریور 95ساحل اختصاصی می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.اين هتل و مرکز تفریحی داراي 90 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.هتل داراي کتابخانه مي باشد.و گردشگران تور مالزی تابستان 95

 می توانند در باغ این هتل استراحت کنند.ميهمانان ميتوانند در فعاليت هايي نظير پينگ پنگ، تنيس، ماهيگيري شرکت کنند. 

 





:: برچسب‌ها: هتل های مالزی 172 ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: