نوشته شده توسط : fnz.pni


:: موضوعات مرتبط: نور مشهد , تور کیش , تور انتالیا , تور دبی , تور هند , تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: شعر , شعرا , گفتگو , مصاحبه , ادب , ادبیات معاصر , ادبیات , پست مدرن , مدرن , زیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

هتل رادیسن مارینا کنآغت پلیس دهلی نو هند

هتل  دهلی نو هند یکی از هتل های پنج ستاره شناخته شده هند میباشد که خدماتی از قبیل : خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،لباسشویی ،خشکشویی ،اتو کشی ،صرافی ، خدمات تورها ،فکس و کپی ،مرکز تجارت ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،سرویس مستخدم  را به میهمانان و مسافران تور هند خود ارائه می دهد.و همچنین امکاناتی مثل ماساژ ،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،اتاق و امکانات برای معلولین،مرکز بدنسازی را دارا می باشد.

 هتل رادیسن مارینا کنآغت پلیس دهلی نو هند

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

اقامت در سوئیت های هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن, ساهیباباد روزهای آرامی را در دهلی نو برای شما به ارمغان می آورد.مرکز آب گرم هتل مکان مناسی است برای اینکه خستگی های روزانه را از خود بیرون کرده و از خدمات ماساژ آن بهرمند شوید. استخر هتل نیز انتخاب دیگر شماست.مسافران تور هند میتوانند در این هتل زیبا اقامت خوبی را داشته باشند.  هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دارای ۲۱۶ اتاق مجهز می باشد. در فروشگاههای متعدد هتل می توانی به دیدن پرداخته و از اجناس آن ها خریداری نمایید. اگر جلسه مهمی را بخواهید ترتیب دهید این کار را می توانید در اتاق جلسات هتل به انجام رسانید. در دفتر گردشگری هتل می توانید برنامه تور هند خود را تنظیم نمایید. آرایشگاه و مرکز زیبایی هتل نیاز های مربوطه شما را برآورده می کند. پاکیزگی ، راحتی و ارائه خدمات هتل شما را از هر نظر راضی خواهد نمود. در تور هند میتوانید خاطرات خوبی را در این هتل برای خود رقم بزنید.

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

مطالب مرتبط:

هتل رادیسن مارینا کنآغت پلیس دهلی نو هند

 

هتل کانتری این اند سوئیتز بای کارلسن دهلی نو هند

تور هند نوروز 95

تور هند فروردین 95



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های هند, بهترین هتل های هند , هتل های ارزان هند , هتل های مجلل هند ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : fnz.pni

ساحل چیاتی هند

هندوها محل های دیدنی زیادی دارند که تمام گردشگران تور هند باید از آن جا دیدن کنند. یکی از این مکان ها ساحل چپاتی است! در واقع چپاتی محلی است که با اعتقادات هندو ها گره خورده است.چپاتی محلی زیبا ست که در کنار سواحل زیبا قرار دارد و داستان خاص خود را دارد. وعده مسافران تور هند بیشتر در شب های آرام است که این مکان را لبریز می کنند. مهمترین وجه این مکان آرامش بخش بودن آن هم به دلیل دریاست و خانواده ها برای دوری از دغدغه ها به آن جا پناه می آورند.روبرویچپاتیدرست در وسط دریا یک بت بزرگ که ارتفاع آن ۴ متر و دارای عرض ۲ متر است ساخته شده است.هندی ها می گویند اگر این بت را صدا بزنند هنگام غرق شدن آن ها را نجات می دهد! در واقع هنگامی که در حال غرق شدن هستند سه بار اگر بگویند بچاو قطعا نجاتشان خواهد داد! بچاو به معنی مرا نجات بده است.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. البته نا گفته نماند که محیط و منظره این محل بسیار زیباست و دارای آرامش خاصی است و همه مدیون انرژی ساحل است. در اطراف چپاتی فروشگاه ها و رستوران هایی است که می توانید وعده های غذایی خود را میل کنید و نیازهای خود را تامین کنید. مسافران تور هند با سفر به این منطقه زیبا میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

 ساحل چپاتی هند

 

جانتار مانتار هند

جانتار مانتار یکی از جذابترین آثار تاریخی هندوستان که درنگاه اول نظر هر بینده ای را به خود جذب می کند مجموعه المان های معمارانه ی جانتارمانتار است که درکنارهم یک رصد خانه ی بسیار زیبا را تشکیل می دهند. این مجموعه که درشهر جیپور قرارگرفته است یکی از جالب ترین رصدخانه های نجوم است.در تور هند میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. المان های جانتار مانتار درسال های ۱۷۲۶ تا۱۷۳۴ توسط مهاراجه ی هندی به نام طراحی شده اند و در واقع مجموعه ی کاملی از زیبایی ، عملکرد و همچنین یک نشانه ی شهری بسیار ارزشمند را به وجود آورده اند. جانتار مانتار هند  از ۱۴ ابزارهندسی برای اندازه گیری زمان ، پیش بینی کسوف و خسوف ، گرفتن ردپای ستارگان درمدارهایشان ، تعیین زوال سیاره ها و… استفاده می کند.مسافران تور هند بهترین لحظات را سپری خواهند کرد.

سایه ای که توسط بزرگترین المان مجموعه طرح ریزی می شود ساعت روز را به ما نشان می دهد و المانی که در بالاترین نقطه قرار دارد زمان وزیدن بادهای موسمی را معین می نماید.این مجموعه که از سنگ های محلی و مرمر ساخته شده است و هر کدام از ادوات یک مقیاس نجومی را دربردارند و درواقع مانند یک محاسبه گرنجوم عمل می کنند. از طرفی چرخش وبالارفتن از پله هایی که به آسمان می رسند عملکرد مجموعه را درسطحی بالاتر از یک رصدخانه قرار می دهد.گردشگران تور هند میتوانند با سفر به این محل زیبا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

 جانتار مانتار هند

مطالب مرتبط:

ساحل چپاتی هند

جانتار مانتار هند

تور هند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور هند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های هند , جاذبه های گردشگری هند , جاذبه های توریستی هند , بهترین جاذبه های توریستی هند ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد